aku

aku

Tuesday 16 December 2014

:: Aku rasa kau dengan hati ::

Seringkali dengar ucapan si pujangga cinta...
Kata mereka " cinta yang datang dari pandangan mata seringkali berakhir dengan air mata, tetapi cinta yang datang dari hati In Shaa Allah sampai mati"

aku rasa kau dengan hati... kerana ingin cinta sampai mati...
aku xmelihat kau dengan mata... takot aku nanti terluka...

tetapi kau???

aku tidak minta disanjung tinggi lebih dari DIA..
kerna mana mungkin hamba seperti aku lebih gah dariNYA...

aku tidak minta perhatian tiap ketika...
kerna mana mungkin hidup akan terbina dengan hanya bertentang mata...

aku tidak minta harta semewah istana..
kerna aku xmahu lemas atas singgahsana...

cukuplah sayang...sekadar ingat aku dalam doa...
pertahankan kasih dan cinta..
moga kasih bertaut didunia
dan  hendaknya hingga syurga...

cukuplah sayang... ingat aku dalam doa...
agar bisa tenang kita bersama...
moga bahagia milik kita..
kerna lillahitaala aku benar cinta...

aku rasa kau dengan hati...
bila kau sulit aku juga sakit sekali..
kerna aku rasa kau dengan hati...
aku cuba selami apa yang tersembunyi...

kerana aku rasa kau dengan hati..
pesanku padamu jangan lupa diri..
jaga iman dan jaga hati..
agar terkesan lekuk syg di hati..

syg,,,saat kau hilang arah tidak tahu mana nak pergi..
dongak kelangit dan katakan pada diri...
DIA ada sentiasa memerhati...
dan aku akan sentiasa ada untuk mengubati..

In Shaa Allah

~kerana aku rasa kau dengan hati~

#muzaitulakma

No comments:

Post a Comment