aku

aku

Tuesday 16 December 2014

:: Buatmu sayang::

#Pesan buatmu sayang#

Wahai sayangku...
Bila kita berbicara tanpa hati,
yg hadir cuma kelongsong tanpa isi...
Bila kita cube sembunyi,
kemana pun tak boleh lari,
kerana ada hati yg mencari...
Bila kita tersenyum mata boleh kata bahagia tpi hati tak dpt kita bohongi..
Bila kita menangis mungkin terasa sgt sendiri2 tpi kita lupe ada hati yg sudi berkongsi...

Hidup ini ALLAH kurniakn dugaan utk kita belajar redha dan pasrah.
ALLAH kurniakn ujian untk kita cari kelebìhan dan kesabaran.
ALLAH hancurkan hati dan perasaan sebab ALLAH nak ganti dgn kasìh sayang yg sgat lumayan...

Jadi bila ALLAH takdirkan apapn sebenarnya ada hadiah yg ALLAH simpan.
Cukup masa ALLAH akn kurniakan tanpa kita duga tanpa kita sangka...

Subhanallah.

Hadirmu juga satu nikmat bagiku... 
hadirnya rasa yang xpernah ku duga..
xperlu kau sanjung aku lebih dari DIA... 
kerana aku harap kita bersama di dalam syurgaNya... 

Cukuplah sayang sebut namaku dlm doa2 mu... 
hargai aku seadanya atas nama seorang manusia.. 
Moga nnt segala Allah yang bisa beri setakat mana haknya kita...
Jgn tanya setinggi mana rasa..
 apa yg boleh ku kata... 
kau takluki segala...
 tapi xlebih dari DIA... 
kerna DIA segalanya maha anugerah segala nikmat...

Aku xpunya apa hanya hati sekecil genggam.. 
dan itu semua kau punya selepas aku beri pada DIA...

#akma

No comments:

Post a Comment